0
$ £
usbarbadosslim93
Forum Angel
barbadosslim93's picture
Location: Michigan
Joined: 28 Jan 2011
Posts: 9417
Thanks given: 561
Thanks received: 695
3 April 2013 - 1:37pm

I found a porno slot? WTF???

38 replies • Last post

I was taking a gander around Slotland, and for all of the crappy 90's layout and all, I found something that caught my eye.

There was this slot game called "Silver Kiss", which gave me an adults only warning. I was confused, because I thought you had to be an adult to play at a casino, but I clicked through anyway.

So there I am, looking at a slot machine with a few naked chicks and some buff dude leering at me. I spin the reels which are shaped like a +. Heads of what I guess can be called babes come up and shuffle until they finally stop.

If you win with a particular girl combination, you are given the option to look at a nudie picture of a lady. I must say that I am not impressed, as some of the ladies appear to have body hair like our buddy Screech from Saved By The Bell...

I did end up playing quite a bit and did decently, (started with $1.00 of previous credit and worked up to $20 before I got really bored) but cannot say I will ever play this again.

Have you ever seen a slot that made you say, WTF? This is my front runner. What is yours?

usbarbadosslim93
Forum Angel
barbadosslim93's picture
Location: Michigan
Joined: 28 Jan 2011
Posts: 9417
Thanks given: 561
Thanks received: 695
3 April 2013 - 1:37pm
#1

Oh, for reference:

screech_lgl.jpg
usbobafett0820
High Roller
bobafett0820's picture
Location: dayton ohio
Joined: 8 Jan 2013
Posts: 2840
Thanks given: 49
Thanks received: 48
3 April 2013 - 10:31pm
#2

oh yea you know when you get that stare your going home with him for sure!

1 member gave thanks for this useful post: barbadosslim93

auCL-Ed
StaffStaff
CL-Ed's picture
Location: Sydney
Joined: 7 Sep 2007
Posts: 7204
Thanks given: 3359
Thanks received: 2722
4 April 2013 - 12:49am
#3

Hahah great post! When you say body hair like Screech... do you mean armpits? arms? legs? moustaches? or elsewhere?

Always play it safe! Consult our list of rogue casinos and warnings before depositing.
Every comment you make in our forum earns you CLchips which can be used to buy real prizes in our CLchips shop!

usLuckyMe
Forum Angel
LuckyMe's picture
Location: Ohio, USA
Joined: 10 Dec 2011
Posts: 7400
Thanks given: 163
Thanks received: 223
4 April 2013 - 1:37am
#4

hahaha..........is it only women, or are there some guys for the women to look at?

usbarbadosslim93
Forum Angel
barbadosslim93's picture
Location: Michigan
Joined: 28 Jan 2011
Posts: 9417
Thanks given: 561
Thanks received: 695
4 April 2013 - 1:45pm
#5

I'd say the hair falls on the Australian side of the equator, but I wouldn't be surprised if a few of the ladies had it extend up to the belly button region.

usLuckyMe
Forum Angel
LuckyMe's picture
Location: Ohio, USA
Joined: 10 Dec 2011
Posts: 7400
Thanks given: 163
Thanks received: 223
5 April 2013 - 12:21am
#6

I always thought women who didn't shave looked disgusting. Bf used to tell me about women at work who would wear low cut shirts, but had hair on their chest! Ewwwwwwwww

auCL-Ed
StaffStaff
CL-Ed's picture
Location: Sydney
Joined: 7 Sep 2007
Posts: 7204
Thanks given: 3359
Thanks received: 2722
5 April 2013 - 1:50am
#7

Hairy chested women? I thought they only existed in the circus!

Always play it safe! Consult our list of rogue casinos and warnings before depositing.
Every comment you make in our forum earns you CLchips which can be used to buy real prizes in our CLchips shop!

ushope777
Forum Angel
hope777's picture
Location: Minnesota USA
Joined: 1 Jan 2011
Posts: 12524
Thanks given: 1271
Thanks received: 903
5 April 2013 - 6:33pm
#8

I had to go check it out just out of curiosity, lol. Just when I thought I had seen everything.

Still lmao @ 'Slim's post.

Hope777

Hope is a good thing, maybe the best of the things, and no good thing ever dies.
Shawshank Redemption

usLuckyMe
Forum Angel
LuckyMe's picture
Location: Ohio, USA
Joined: 10 Dec 2011
Posts: 7400
Thanks given: 163
Thanks received: 223
6 April 2013 - 12:09am
#9
CL-Ed wrote:

Hairy chested women? I thought they only existed in the circus!

I guess this is where the term girly man comes from?

ushope777
Forum Angel
hope777's picture
Location: Minnesota USA
Joined: 1 Jan 2011
Posts: 12524
Thanks given: 1271
Thanks received: 903
6 April 2013 - 12:23am
#10

When I first read the subject line, I thought it said "promo slot." lol!

Hope777

Hope is a good thing, maybe the best of the things, and no good thing ever dies.
Shawshank Redemption

usbobafett0820
High Roller
bobafett0820's picture
Location: dayton ohio
Joined: 8 Jan 2013
Posts: 2840
Thanks given: 49
Thanks received: 48
7 April 2013 - 3:28am
#11

nope we had a hairy chick at work many of years ago. i think her mom must have been the bearded lady had to of been. i still have yet to see anyone like that again!

usLuckyMe
Forum Angel
LuckyMe's picture
Location: Ohio, USA
Joined: 10 Dec 2011
Posts: 7400
Thanks given: 163
Thanks received: 223
7 April 2013 - 3:34am
#12

There was a girl at work who never shaved her legs. It was disgusting. You could see all these long hairs through her hose. I wondered how any guy could be attracted to her.

usbobafett0820
High Roller
bobafett0820's picture
Location: dayton ohio
Joined: 8 Jan 2013
Posts: 2840
Thanks given: 49
Thanks received: 48
7 April 2013 - 3:36am
#13

yea that would be a massive turn and a show stopper right there! but i guess some prefer that. but ill pass lol

ushope777
Forum Angel
hope777's picture
Location: Minnesota USA
Joined: 1 Jan 2011
Posts: 12524
Thanks given: 1271
Thanks received: 903
9 April 2013 - 7:20pm
#14

Don't you guys call THIS sexy? lmao! Wink Tongue

a_hairy_woman.jpg
a_hairy_woman_2.jpg

Hope777

Hope is a good thing, maybe the best of the things, and no good thing ever dies.
Shawshank Redemption

ushope777
Forum Angel
hope777's picture
Location: Minnesota USA
Joined: 1 Jan 2011
Posts: 12524
Thanks given: 1271
Thanks received: 903
9 April 2013 - 7:48pm
#15

Okay. I just noticed something else on this game, and this is pretty sick. You can choose your "picture set" from the drop down menu, and here are your choices.
1) teens (REALLY? You are going to encourage underage porn for the PERVS?)
2)Babes 1
3) Babes 2
4) Lesbian Babes
5) Hot Action (don't ask, lol)

Notice those choices do not include HOT MEN or the Chippendales. I think I will go complain. Maybe I will get a free chip if I do. haha J/K

Hope777

Hope is a good thing, maybe the best of the things, and no good thing ever dies.
Shawshank Redemption

ushope777
Forum Angel
hope777's picture
Location: Minnesota USA
Joined: 1 Jan 2011
Posts: 12524
Thanks given: 1271
Thanks received: 903
9 April 2013 - 7:57pm
#16

And more:

If you get three pictures of the same kind, you can see a large, quality photo of the winning model(s). Getting the same combination again brings a more revealing photograph of this model from our gallery (up to 5).

So now sex addicts with a gambling addiction can be in seventh heaven. lmao! Wink Tongue

Hope777

Hope is a good thing, maybe the best of the things, and no good thing ever dies.
Shawshank Redemption

auCL-Ed
StaffStaff
CL-Ed's picture
Location: Sydney
Joined: 7 Sep 2007
Posts: 7204
Thanks given: 3359
Thanks received: 2722
10 April 2013 - 2:32am
#17

My eyes! The goggles do nothing!

Always play it safe! Consult our list of rogue casinos and warnings before depositing.
Every comment you make in our forum earns you CLchips which can be used to buy real prizes in our CLchips shop!

usbarbadosslim93
Forum Angel
barbadosslim93's picture
Location: Michigan
Joined: 28 Jan 2011
Posts: 9417
Thanks given: 561
Thanks received: 695
10 April 2013 - 2:36am
#18
CL-Ed wrote:

My eyes! The goggles do nothing!

Get the Google Glasses. They have a mustache remover built in (full disclosure: I do not know if they have a mustache remover built in).

usLuckyMe
Forum Angel
LuckyMe's picture
Location: Ohio, USA
Joined: 10 Dec 2011
Posts: 7400
Thanks given: 163
Thanks received: 223
10 April 2013 - 3:42am
#19

You three above are cracking me up. Sex addicts and gambling addicts....haha Hope. Maybe they could work that into a marketing scheme. "We meet all of your addictions at one stop."

ushope777
Forum Angel
hope777's picture
Location: Minnesota USA
Joined: 1 Jan 2011
Posts: 12524
Thanks given: 1271
Thanks received: 903
10 April 2013 - 3:58pm
#20

Well, 'Slim started it all. lmao! Wink

Good one, LuckyMe. The one-stop casino slot for various "addictions." lol

Hope777

Hope is a good thing, maybe the best of the things, and no good thing ever dies.
Shawshank Redemption

usbobafett0820
High Roller
bobafett0820's picture
Location: dayton ohio
Joined: 8 Jan 2013
Posts: 2840
Thanks given: 49
Thanks received: 48
10 April 2013 - 4:02pm
#21

oh damn hope im crying im laughing so hard! im passing those around the office!

ushope777
Forum Angel
hope777's picture
Location: Minnesota USA
Joined: 1 Jan 2011
Posts: 12524
Thanks given: 1271
Thanks received: 903
10 April 2013 - 4:42pm
#22
bobafett0820 wrote:

oh damn hope im crying im laughing so hard! im passing those around the office!

LMAO! You are going to treat your coworkers to those sexy women photos? You will make their day! lol!

Hope777

Hope is a good thing, maybe the best of the things, and no good thing ever dies.
Shawshank Redemption

usbobafett0820
High Roller
bobafett0820's picture
Location: dayton ohio
Joined: 8 Jan 2013
Posts: 2840
Thanks given: 49
Thanks received: 48
11 April 2013 - 1:58pm
#23

yea it made for a really funny afternoon we all have a sick sense of humor up here lol

usUbetcha
True PlayerTrue Player
Ubetcha's picture
Joined: 28 Dec 2011
Posts: 880
Thanks given: 222
Thanks received: 85
13 April 2013 - 4:24pm
#24

I would imagine what it like to play on @ a macho porn slot.. Bwa-hahah...rolling balls and hardcore weenies and would spitfire during bonus time! Joking lol lol lol

Folks pardon me, seriously.. Smile

Y'all take care.. =^. .^=

ushope777
Forum Angel
hope777's picture
Location: Minnesota USA
Joined: 1 Jan 2011
Posts: 12524
Thanks given: 1271
Thanks received: 903
13 April 2013 - 4:36pm
#25
Ubetcha wrote:

I would imagine what it like to play on @ a macho porn slot.. Bwa-hahah...rolling balls and hardcore weenies and would spitfire during bonus time! Joking lol lol lol

Folks pardon me, seriously.. Smile

She's baaaaaaaaaaaaaaack! And straight to the porno slot thread to make me ROFLMAO! Seriously. My stomach hurts. You are too much, Ubetcha! Wink Smile

Hope777

Hope is a good thing, maybe the best of the things, and no good thing ever dies.
Shawshank Redemption

usbobafett0820
High Roller
bobafett0820's picture
Location: dayton ohio
Joined: 8 Jan 2013
Posts: 2840
Thanks given: 49
Thanks received: 48
14 April 2013 - 1:10am
#26

its so nice to have her back that was funny ubetcha! what would the music be like.....um maybe cheap old 70s porn lol cant imagine the jackpot hit sounds!

usbarbadosslim93
Forum Angel
barbadosslim93's picture
Location: Michigan
Joined: 28 Jan 2011
Posts: 9417
Thanks given: 561
Thanks received: 695
14 April 2013 - 2:20am
#27

I wish someone would pay me to come up with slot machine ideas. I sure have some crazy ones that I could throw around.

usbobafett0820
High Roller
bobafett0820's picture
Location: dayton ohio
Joined: 8 Jan 2013
Posts: 2840
Thanks given: 49
Thanks received: 48
14 April 2013 - 2:30am
#28

hey we love good laughs and ideas please do share Smile

ushope777
Forum Angel
hope777's picture
Location: Minnesota USA
Joined: 1 Jan 2011
Posts: 12524
Thanks given: 1271
Thanks received: 903
14 April 2013 - 6:24pm
#29
barbadosslim93 wrote:

I wish someone would pay me to come up with slot machine ideas. I sure have some crazy ones that I could throw around.

Maybe we should somehow integrate that one into our next contest. Might be fun. And I hope you will start entering some, 'Slim! I am always open to ideas. That would be a fun one. Wink Smile

I was just saying the same thing to a friend when I was at the land casino, with SO much variety and constant new slots, every time I go. Can you imagine doing that for a living? Just sitting around and coming up with all those crazy and fun ideas? I could handle that. lol

Hope777

Hope is a good thing, maybe the best of the things, and no good thing ever dies.
Shawshank Redemption

ushope777
Forum Angel
hope777's picture
Location: Minnesota USA
Joined: 1 Jan 2011
Posts: 12524
Thanks given: 1271
Thanks received: 903
14 April 2013 - 6:27pm
#30
barbadosslim93 wrote:

I wish someone would pay me to come up with slot machine ideas. I sure have some crazy ones that I could throw around.

Here you go, 'Slim:

http://robison.casinocitytimes.com/article/pitching-your-own-slot-machin...

Hope777

Hope is a good thing, maybe the best of the things, and no good thing ever dies.
Shawshank Redemption

Share this